slide

— PERSBERICHT —

Kroonhout nieuw handelsmerk in prefab houtskeletbouw

GROOT-AMMERS - Producent van schottenketen en houtskeletbouwelementen K&A Houtbouw B.V. in Groot-Ammers introduceert een nieuw handelsmerk. Alle activiteiten rondom de engineering en productie van prefab HSB elementen zullen voortaan onder de naam Kroonhout worden vermarkt. Hiermee kiest K&A voor haar HSB producten en diensten een onderscheidende marktbenadering en wil zij van meer toegevoegde waarde zijn door kennisontwikkeling en partnerschap.

Dit jaar bestaat K&A 25 jaar. Destijds begonnen als timmerfabriek, is K&A inmiddels uitgegroeid tot een professionele producent van schottenketen en prefab houtskeletbouwelementen. Nog steeds levert K&A schottenketen aan aannemers in de infra, GWW en bouwsector. Om echter een duidelijker onderscheid in producten en diensten te kunnen maken, presenteert K&A de engineering, ontwikkeling en productie van HSB elementen voortaan onder de naam Kroonhout. Directeur Pascal Vergouwen: “De processen rondom nieuwbouw- en transformatieprojecten kennen een heel eigen dynamiek. 3D engineering (BIM) speelt hierbij een grote rol en er wordt veelvuldig gewerkt in bouwteamverband, waarbij de partners kennis delen. Met ons nieuwe handelsmerk Kroonhout kunnen we nu ook krachtiger communiceren naar de markt.”

Met Kroonhout richt K&A zich ook op innovaties voor de uitdagingen van vandaag en morgen. “Bouwen met hout en in het bijzonder met Prefab HSB is de oplossing van de toekomst” stelt Vergouwen, “Met Kroonhout bieden wij een duurzaam perspectief. We ondersteunen met onze praktijkkennis aannemers, architecten en projectontwikkelaars en voorzien ze van praktische oplossingen in prefabricage, een optimale logistiek en vermindering van arbeid op de bouwplaats. Onze productiefaciliteiten sluiten hier al naadloos op aan. Zo willen wij in het gehele traject bijdragen aan een meer ontspannen en duurzaam bouwproces.”

— EINDE PERSBERICHT —

Noot voor de redactie:
Voor meer informatie kunt u terecht bij:

Pascal Vergouwen
p.vergouwen@k-a.nl

Kroonhout is een handelsmerk van K&A
Edisonweg 5
2964 LK
Groot-Ammers

Over K&A
Bij K&A werken ruim 40 vakmensen aan de productie, levering en montage van prefab houtskeletbouwelementen en tijdelijke accommodaties (schottenketen). K&A Houtbouw bv en K&A Montage bv zijn onderdeel van de K&A Groep. Kroonhout is een handelsmerk van K&A.